Kivlæån

Slip din leadgenerering maskine
Leadgenerering er en sjov ting. Det er livsnerven i enhver virksomhed i vækst, men mange nærme det på en afslappet måde i bedste fald.
Konsekvent generere kundeemner til din virksomhed tager fart og fremdrift tager energi.
KivlæånI min erfaring, er lead generation energi bedst lavet af effektivt nærmer din meget veldefineret målgruppe fra flere vinkler, fremskridt og medier.
Din flerstrengede angreb bør kommer lige kort at gøre dem til at føle, at du og din virksomhed er overalt de ønsker at gå.
En måde at opnå dette er gennem den sorgløse udgifter af spanden masser af penge på reklamer. Det er en tilgang, Kivlæån der faktisk har arbejdet for nogle, men jeg vil ikke anbefale det for de fleste små virksomhedsejere.
En mere effektiv small business lead generation maskine, der genererer den største afkast af investeringer, der bedst oprettes gennem blanding af målrettet reklame, konsekvent public relations og en systematisk tilgang til henvisninger.
Denne tre prong angreb er den ting, at momentum er bygget på.
Reklame
For de fleste små virksomheder er direct mail en af de bedste måder at målrette specifikke markeder. Nøglen til at gøre små virksomheder direkte mail, eller nogen form for reklame, arbejde er at bruge din annoncering til at gain marketing tilladelse, før du forsøger at få et salg.
Med andre ord, fokusere din annoncering besked på at oprette et kundeemne. Gøre dem et tilbud om en gratis rapport, seminar, evaluering, nyhedsbrev, eller andre lave omkostninger eller ingen cost uddannelse besked og lade dem begynde at få at vide du gennem denne to-trinsproces.
Faktum er, du ikke kan rigtig forvente en udsigt til at foretage en købsbeslutning om dit produkt eller din service fra de 127 ord du kan proppe ind på et postkort. Du kan imidlertid Kivlæån få deres opmærksomhed med en gratis rapport, som giver dem 5.000 ord af din ekspertise. Når de har spist der, vil de være primet og klar til din opfølgende salg besked.
Public relations Kivlæån
PR er et stort felt, men af hensyn til denne artikel, jeg taler om to ting – Sådan får dejlig artikler om din virksomhed i publikationer læses af din målgruppe og markedsføring ekspert artikler, skrevet af dig, i publikationer læse af dit målmarked.
Hvis du ikke gør begge disse som en del af din lead generation strategi, du glip af båden.
Når et kundeemne læser en artikel i en avis eller et magasin bærer det meget mere troværdig end en annonce. Den omstændighed, at en anden (publikation) mener, at du er stor er en meget stærk godkendelse.
Målrette de publikationer, der skal vises i og derefter begynde at markedsføre dem. Læs dem, sender oplysninger og noter til forfattere på personale, finde ud af, hvilke retningslinjer, de har til guest forfattere og begynde at skabe nogle positive PR til at gå sammen med din annoncering.
Her er en hurtig tip. Spørg dine bedste kunder hvad publikationer de læse og stole på mest. Dette kan være en god måde at finde de Kivlæån bedste publikationer til at annoncere i så godt. Alle brancher har snesevis af fagblade, men kun et par er rent faktisk at læse.
Henvisninger
Det er en god satsning at en stor procentdel af din virksomhed kom til dig ved henvisning. Fætter Louie kunne lide, hvad du gjorde for ham, så han fortalte to venner og resten historie.
Henvisninger er en fantastisk måde at opbygge en forretning. De kundeemner, der kommer til dig som henvisning generelt ikke koster noget. Klienter, der kommer til dig som en henvisning er ofte din bedste kunder.
De fleste små virksomheder få det, men få nærmere leadgenerering som en henvisning på en systematisk måde. Og stille et par folk, hvis de kender nogen, der har bør for hvad du gør er ikke en systematisk henvisning tilgang.
Her er trinene i systemet:
Målrette en henvisning kilde – dette kunne være dine klienter, men ofte de bedste henvisningskilder Kivlæån er faktisk strategiske partnere, der også tjener din ideelle mål klient
KivlæånUddanne din henvisning kilde – Opret et én side dokument, som din henvisningskilder kan bruge til at indføre, hvad du gør, hvordan du gør det, og hvorfor de bør overveje at have du gør det for dem. Den største potentielle faldgrube for en sjuskede henvisning tilgang er, at du får tonsvis af kundeemner, der ikke er rigtige for dig.
Kommunikere kreative henvisning marketing tilbud – hvis du kan oprette et spil ud henvisning leadgenerering alle gerne vil spille. Belønne din henvisningskilder i kreative måder. Co-Brand kraftfulde oplysninger produkter og vise din strategiske partnere, hvordan man bruger dem.
Kreative henvisning tilbyder også gøre store nyheder for din PR-program.
Er du begyndt at få et glimt af, hvordan nogle af disse samarbejder, bygger momentum og skaber energi?

  • Rentefri Lån Computer
  • Resurs Hvor Hurtigt Kommer Lånet
  • Nye Hurtig Lån
  • Lån Penge Nordea Finans
  • Hvorhan Tager Man Et Kviklån
  • Kvikkån 100000
  • Kvikkån 10
  • Billigt Lån 2 Måneder Rente Fri
  • Lån Penge Vi Godkender Alle
  • Nyester Kvik Lån